Co poniektóre strategie pozwalające na skuteczną reklamę to łączenie psychologiczno-emocjonalne konsumenta za pośrednictwem estetyki (filmów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (osób sławnych lub znanych w korzystny sposób), pokazów (testów, prób, dowodów). Znaczenie może wykorzystać odpowiedni moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Kontrahent rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, kiedy jest ono bez ustanku powtarzane - na przykład za pomocą dodatków rodzaju technologia antybakteryjna. W reklamie należy być szczerym, ponieważ oszustwo tworzy u konsumentów frustrację.
Wywołuje, że czuje się on kiepsko i prowadzi do emocji depresyjnych, które mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje wiele przypadków, wypada, w następstwie tego być ostrożnym oraz uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, iż każda reklama musi dokonać konkretnej propozycji konsumentowi. Propozycja musi wyróżniać się od konkurencji (dominacja konkurencyjna. Musi ona być na tyle interesująca, iż wpłynie na pełny rynek docelowy artykułu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz