Reklama zezwala na finansową niezależność mediów od państwa. Jednym z nadrzędnych zamiarów reklamy jest stworzenie popytu lub ewentualnie zmodyfikowanie tendencji popytu danego artykułu czy usługi. Rozumiejąc, że przy wprowadzaniu do obrotu produktu, wytwórca stara się poznać rynek dla każdego produktu, reklama jest sposobem komunikacji, poprzez który informacja o towarze jest przekazywana kontrahentom (grupie docelowej). Reklama zwykle stara się osiągnąć tak zwaną USP, inaczej unique selling proposition (ponadprzeciętna propozycja sprzedaży) oraz oświadczenie jej klientowi.
To może przybrać formę jedynej cechy towaru lub postrzeganej korzyści - a te masz prawo przedstawić na notesy reklamowe z nadrukiem. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, że względu na rosnącą liczbę zastępników, co raz bardziej tworzy się budowanie marki w reklamie. Bazuje ona na komunikowaniu cech, które dają pewną osobowość bądź też reputację fabrycznej marce. Świadczy to, iż wartość danej marki odróżnia ją od rywalizacji, a jej głównym intencją jest sprzedaż towarów, żeby osiągnąć ogromne przychody.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz