Przez dużo lat rynek mody męskiej i kobiecej w gigantycznym stopniu sprowadzał się do rywalizowania najogromniejszych marek. Reklama telewizyjna i prasowa dosyć błyskawicznie umocniła na swojej pozycji największych kreatorów mody, skutecznie uniemożliwiając odniesienie większego pieniężnego sukcesu wszystkim małym kontrahentom. Najpoważniejszym wyzwaniem dla współczesnych korporacji globalnie szyjących swoje ubrania lub dodatki do nic, wydaje się być Internet, w jakim zakupy robi coraz to więcej osób. Jak najbardziej moda kobieca czy męska dalej najprawidłowiej sprzedaje się w szykownych sklepach http://www.dunka.eu, gdzie wolno nie wyłącznie liczyć na pomoc profesjonalnego sprzedawcy, jednak również istnieje możliwość przymierzenia dziesiątek rozmaitych ubrań oraz rozmiarów. W Sieci trzeba od razu zdecydować się na konkretny rozmiar, krój i kolor, co dla niektórych kontrahentów jest istotnym wyzwaniem. Wciąż jednakże istnieje dużo krajów oraz miast, w jakich brakuje sieciowych oraz markowych sklepów z odzieżą lub butami - w Internecie natomiast nie ma żadnych ograniczeń.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz